1.8.14

Кој е чуден?

“I used to think I was the strangest person in the world but then I thought there are so many people in the world, there must be someone just like me who feels bizarre and flawed in the same ways I do. I would imagine her, and imagine that she must be out there thinking of me too. Well, I hope that if you are out there and read this and know that, yes, it's true I'm here, and I'm just as strange as you.”

Frida Kahlo


"Порано си мислев дека сум најчудната личност во светот, но тогаш почнав да размислувам дека има толку многу луѓе во светот, па мора да има некој сличен на мене, некој, кој се чувствува бизарно и фалично исто како мене.

Јас ја замислувам таа личност, мислам дека и таа мисли на мене, исто така. Па, се надевам дека сте таму, некаде - го читате ова и дознавате дека: Да, јас постојам и јас сум исто толку чудна колку што сте вие. "

Фрида Кало






https://www.google.com/search?q=Frida+Kahlo&client=firefox-a&hs=wZH&rls=org.mozilla%3Amk%3Aofficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GX-TUfrPNceF4AT784HIAQ&ve

No comments:

Post a Comment